Vaccination!

2010-06-28 @ 12:44:39 | Allmänt
Igår gick jag till mickis och var där hela kvällen vi fixade med alla bilder vi tog i helgen :) och kolllade på hyperaktiva Wielma som lekte med den vita herdehunden Smillan ;P

Idag hade Wielma sin 3de vaccination sen 8 veckors ålder hon är nu 12 veckor. Det blev mycket billigare en vad jag trodde 390kr. Efter det gick jag till den nyöppnade hund affären i centrum där jag köpte en klotång för ca 500kr! Den är speciel. Klotången känner av vart pulpan sitter os.v. Vilket jag egentligen aldrig har haft problem med förut men om olyckan skulle vara framme vill jag inte skrämma henne. Så jag köpte mig en sådan, hon  har dock svarta klor och de e omöjligt att se igenom dom.

Idag ska jag typ träffa mickis a och kanske mickis b. :) Vid 6-7 kommer max och hämtar mig efter han har slutat jobbet så ska jag vara där hela kvällen och åka hem imorgon.

Nu ska jag börja försöka klippa hennes klor med den nya klotången och se hur det går... sen ska jag börja fixa mig! :)




Ha en trevlig dag! Hörs sen! PussPuss





Midsommar. De gjorde kransar.





Jag och Wielma




Jag och Mickis



Wielma åker flotte :) Med nya flytvästen





Johan, Jag och Linus & Wielma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback