Vilken dag!

2010-06-19 @ 17:37:44 | Allmänt
Igår blev det mycket roligare än vad jag hade tänkt.. Jag ville ha en kul kväll men innan jag gick ut så trodde jag att det skulle bli sjukt tråkigt men ville ut iaf.. Vilket var bra. Jag var i Sigtuna hela kvällen igår skulle åka hem först efter en timma men åkte hem 3.5 timma senare.. ^^  Jag var hemma kvart i 3 inatt och igår blev man bjuden på all sprit nice! Men idag har jag köpt massa eget.

Idag var jag tvungen att gå upp tidigt för att åka till stallet en sista gång och rida för sommaren. Det var lika härligt som alltid jag hade en häst som heter Mirage, jag hade aldrig ridit honom tidigare men det var kul. Jag har aldrig ridit på en skumpigare häst!! Jättejobbigt först ^^
När jag kom hem började jag hjälpa mamma i trädgården och rensa i rabbatten!! tänk att jag gjorde det.. Det var massor. Men jag får såklart pengar så varför inte.. Lilla Wielma har varit ute hela dagen med oss och sprungit runt.. Hon hjälpte även mig..




Lite bilder från idag :)




Wielma ligger och vilar i gräset







Wielma hjälpte mig och rensa i rabatten :)





Lillan blev trött :)






Kissen är lika lat som min bror, ligger och ser på i gräset ;P




När allt var typ klart gick vi till poolen














Nu ska jag fixa klart mig och ta en sväng till Solna ;)



Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback