When that day comes i'm ready

2010-06-15 @ 23:07:37 | Allmänt

igår var jag med M.B och några kompisar vi var hos m en stund sedan åkte vi bil lite här och var. Bl.a till donken där jag fick en gratis Mc flurry och icke klara pomefrites som vi böt två gånger! Det blev lite pinsamt både för mig och han som gav mig dom så J fick gå och lämna o hämta nya andra gången..


Idag har jag jobbbat och lillan fick följa med mammsen till jobbet idag. Idag var det lite roligare på jobbet vi var mkt fler barn men fortfarande ett speciellt barn som inte har kommit i veckan som jag saknar. Även fast dagen var roligare gick tiden vääldigt sakta kanske för att jag fick börja 07.00-14.00 och var dödstrött hela dagen! jag tänkte åka till jobbet på söder idag men när jag kom hem o skulle vila lite somnade jag och sov i två timmar!

Nu ska jag gå ut och hänga tvätt som jag lova mamsen för att hon sydde kuddar och sånt till Wielma i hennes nya säng. Jag måste gå ut nu innan det blir för mörkt .


Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback