ALLTID LIKA KUL!

2010-03-09 @ 22:14:54 | Allmänt
Jag älskar Desperate housewifes! Jag skulle aldrig kunna klara mig utan den serien!! har följt den sen första början! Det är helt galet när man tänker på huuuur mycket händelser som har hänt i Wisteria lane! Men ändå tycker jag inte serien spårar ur för det är alltid lika kul och spännande för varje avsnitt! :D Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om Desperate housewifes.

Jag vill faktiskt till skolan imorgon.. Jag tror jag aldrig har varit borta från skolan (sjuk) i ens 3 dagar (med imorgon.. )Jag är ALDRIG sjuk! Om jah är sjuk brukar jag vara hemma en dag.. Jag har inte ens varit borta såhär mycket på hela gymnasiet.. ^^ Jag tänker hela tiden att jag ska till skolan men påminner mig om att jag INTE ska de! Jag är väl dock lite sjuk fortfarande..  jag har inte missat speciellt mycket och kommer nog inte göra det imorgon heller.. Så det är jättebra. Men imorgon är jag ensam hemma hela dagen så det ska bli dunder skönt! :D

Hörs sen! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback