äntligen hemmaaa...

2010-03-31 @ 22:42:00 | Allmänt
Nu har jag kommit hem från jobbet sista dagen på månaden klart man jobbar en extra stund, det roligaste som finns är att räkna ut min lön som jag får nästa månad mmmh saftig. Längtar. Då ska jag bl.a köpa en kamera eftersom jag fortfarande vill ha min sony eriksson ett tag till så jag köper mig en riktigt bra digital kamera och sen ska funtar jag på att köpa en beige canada goose väst också.. men jag får inte glömma min converse ocksåå..
Imorgon har jag företagsekonomi prov hyffsat enkelt och en dikt ska jag göra o analys på de med.. tills imorgon hmm hur ska jag hinna allt.. Dikten kan jag göra efter skolan men ska nog klippa Max då och sen ska jag eventuellt på krogen känner man vakterna så funkar det ju bra!;P.. hmm hur ska jag hinna.. jaja jag har satsat på samhäll på senaste och de har ju gett resultat fick vg på provet jag gjorde igår iaf! glad över de! Uppsatsen skickade jag in igår och där får jag ett högt betyg också.. Allt lönar sig. Meen dags för mig att ta en av saras dikter och göra analys..

Hörs sen! pusspuss




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback