Dålig uppdatering Sry.

2010-03-27 @ 17:33:18 | Allmänt
Igår hade både jag och Max fått våra löner så vi spendera lite pengar på en mysig kväll. Idag har jag varit och ridit det gick bra och ridläraren gillar mig iaf, de känns skönt! Efter stallet fick Max komma och hämta mig sen åkte vi hem och fixa oss och så därefter drog vi till Väsby centrum för att han skulle köpa ett par byxor och tröja men vi hitta inget OCH GUD SÅ MYCKET FOLK DET VAR DÄR! men de är ju lönehelg men herregud.. Jag hade ändå tänkt att åka till stinsen efter att ha vart i väsby med Max så vi drog dit och sen drog han då blev jag kavr ett tag med Kattis som redan var där och det var planerat att jag skulle shoppa lite med henne. Hon köpte massa grejer jag köpte två tröjor BILD kommer sen!  Nu har jag massor med grejer att fixa! så


HÖRS SEN! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback