Desperate!

2010-03-30 @ 20:47:18 | Allmänt
Jag höll på att glömma att det var Desperate idag! oh goodneess. Jag har haft så mycket att göra så jag höll på att glömma totalt... Idag skulle jag plugga men har inte pallat, jag ska göra lite sen de får bli som de blir.. Max har precis åkt hem han var här hela dagen även fast jag skulle plugga men orkade verkligen inte o egentligen skulle jag träffat Elin men hon hade också mycket att plugga så det får bli en annan dag..

Hörs sen!



ps. Bilder tagna idag men dom åker tyvärr inte upp här!

Kommentarer
Postat av: M.

Mycket fina bilder ! :)

2010-03-30 @ 23:23:54
Postat av: vic

nice blogg=)

2010-03-30 @ 23:24:55
URL: http://alltidviccan.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback