Huungrig!

2010-03-15 @ 10:10:06 | Allmänt
Idag hade jag ställt klockan en timma försent! Jag vaknade 07.50!! shiit jag var illa ute om jag skulle komma i tid i idag.. men tur var hann jag precis med kvart över 8 bussen! nu har jag två timmars engelska en halv timam kvar med jag har suttit och skrivit min uppsats! :D:D eftersom jag ahr läst ut engelska boken vi skulle läsa så fick jag göra de här! tack o lov! jag har hunnit rätt långt nästan klar! :D och när jag kom till lektionen hade jag ett litet läx prov med 40 ord jag inte kunde något på kunde typ 20 ors då hade jag fått läsa igenom det än gång sen fick jag dessutom hjälp :) nu ska jag ned till engelskan och sitta i språkstudion.. Hörs sen! ;) pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback