Mååndag- plugg

2010-03-22 @ 15:35:09 | Allmänt
Idag brukar jag egentligen jobba. Men jag måste plugga till samhällsprovet imorgon som jag egentligen skulle ha gjort för två veckor sen men var "sjuk" då..  Mammsen ska till och med hjälpa mig! så jag får jobba imorgon istället.
 Igår åkte jag hem till pappa och var där o såg på millenium, "samma film som Män som hatar kvinnor" Men den filmen skulle egentligen typ ha sett ut som millenium och där visar dom extra material som inte kom med filmen.. En grej var ju att Lisbeth tatuera sig det fick man inte se o det var där ifrån hon tog den största nålen för att tatuera in det på hennes förmyndare.. (GO LISBETH!)

Igår fick jag också en förfrågan om att skaffa häst, vilket jag gärna skulle vilja men kommer nog inte kunna de tyvär tror inte jag har tid för de. Så då kanske jah ska fundera på att isåfall skaffa en medryttare.. Nån som kanske är på? :D

Kommentarer
Postat av: missbrag

sv: Jadå, jag slapp blått iallfall (;

2010-03-22 @ 15:56:25
URL: http://missbrag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback