Märsta-Stockholm-Knivsta-Uppsala-Märsta

2010-03-05 @ 17:39:55 | Allmänt

Så har mina senaste 24 timmar sett ut.  Det började med gårddagen då jag, mina kusiner, bror, pappa och faster skulle åka in till Stockholm för att gå på Musikalen Hair Spray! Musikalen ägde rum på China teatern MYCKET FINT! Men tyvär innan musikalen började skulle vi gå och käka det vart lite stressigt men allt löste sig och vi hann till musikalen i tid. Vi åt på stureplan på restaurangen T.G.I Fredays.   ( Thank God It's Freday) Det är en mat kedja som finns på flera ställen i Stockholm och i Usa. MYCKET BRA/God mat!!! Synd att man blev tvungen att stressa lite i sig maten. Sedan rusade vi över till teatern som började 19.30- 22.30 Det var en jättebra musikal!

Efter musikalen bestämde jag och Elin att jag skulle följa med henne hem till Knivsta och otroligt nog följa med till hennes skola FYRIS i Uppsala. Jag ville åka dit, jag hade aldrig varit där tidigare men jag ville börja i deras skola. Men jag är glad att jag inte böt till fyris, skolan var så oskön.

Det blev en trevlig dag i Uppsala o efter skolan drog vi ned på stan ett par timmar.

Nu har jag kommit hem eller det var ett tag sen men jag har precis varit på en skön promenad med Alicia ska till henne strax!




China Teatern- Hair Spray

 



Det blev en ersättningsbuss från Uppsala till Arlanda

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback