Sjuk?

2010-03-07 @ 22:08:15 | Allmänt
Då har man kommit hem från jobbet och jag känner mig dålig! Jag kämpade igenom timmarna på jobbet det gick bra men sista timmen blev jobbig.. Idag på jobbet gick det bra men de kunde och de borde ha gått bättre.
På vägen till jobbet höll jag på att halka fyra gånger, femte gången ramlade o gjorde jätteilla mitt knä de hamna fel o de kändes som jag bröt benet eller något! AJ! Jag kunde knappt ställa mig upp... Men men nu känns det lite bättre iaf.

Imorgon blir jah nog hemma från skolan har ont i halsen, o hostig böarjar känna att jag kommer få feber snart..


Wallander! <3 Alltid skönt att komma hem och titta på de! Loveit.

Mamma har gjort bullar mmmm....


Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback