Sjukt glad! :D

2010-03-19 @ 14:13:05 | Allmänt
Jag kan knappt skriva har precis haft kickboxning mina fingrar/händer, armar skakar så. Det har varit en skön dag i skolan idag har haft företags ekonomi, den gick väldigt fort ganska kul faktiskt, sen hade jag ett matte prov gick väl hyffsat vågar inte säga för mycket för då kommer det gå dåligt bara ;)

Imorgon ska jag RIDA!! :D äntligen! Jag ska byta klubb och är så himla lat så det har inte blivit av o nu har jag inte ridit på typ ett ååår... Om inte mer.. vill inte ens tänka på de. Gud vad jag längtar! :D Tidigt kommer det bli men lika bra! :D :D

Nu ska jag hoppa in i duschen o hitta mina ridkläder o se så allt fortfarande passar annars måste jag åka o köpa nytt ;P


Hörs sen! Pusspuss

Kommentarer
Postat av: M

Bella sätt in fler billder :P det blir lite långtråkigt att bara läsa :P

2010-03-25 @ 11:31:35
URL: http://isabellaekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback