Tisdag slutade 13.40 (NOOT!!)

2010-03-16 @ 20:52:11 | Allmänt
Idag skulle vi åka med klassen till riksdagen! Då var vi i stan till 12.15 då fick vi göra PRECIS vad vi ville då gick jag o några kompisar o käka sen gick vi runt i affärer :) vi skulle mötas igen kl: 14.40 för att gå in till riksdan. Det var ganska kul ändå.. vi hade en rolig guide..Vi fick träffa Fredrik Reinfeltd! :O På tåget träffade jag också Kim fårn andra avenyn!  Idag kom jag hem klockan halv 6!! Egentligen skulle jag ha varit hemma 14.00!! Jah skulle ha träffat några kompisar men det blev aldirg så var såå tröött!! och hade jätteont i huvudet idag igen! så nu har jag bara tagit det lugnt hemma! Nu blir det dags för Desperate houswifes! :D


Hörs sen! Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Desperate Housewives*

2010-03-16 @ 22:25:51
Postat av: Anonym

Fredrik Reinfeldt*

2010-03-17 @ 18:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback