Torsdag o lov :)

2010-03-04 @ 14:19:39 | Allmänt
Igår jobbade jag hela dagen, det gick sämst men för en viss annan person gick det bra som fick en full träff på EN HALV MILJON!! 500.000! Det var ju väligt generöst..Efter Jobbet tog jag en sväng hem till pappsen för att äta där men sen blev jag kvar där hela kvällen! Det är första dagen på de här lovet som jag är hemma under kvällen men kom dock hem vid 11 så.. ingen ville följa med ut heller. Idag åkte jag och sola klockan 11 jag hade tänkte gymma lite men de hann jag inte dålig planering men orkade inte gå upp. Efter solningen åkte jag hem och fixade mig för att sen åka och käka på kinan med Rhode! :D Jag hade verkligen längtat det var ju ett tag sen nu. jag har precis kommit hem därifrån och ska ta de lugnt innan jag ska fixa mig igen för att åka på Hairspray teater eller musikal eller hur de nu va.. haha Dit ska jag åka med kusinerna! :D jättekul att få umgås med dem igen.

Hörs sen! PussPuss

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad jobbar du med?

2010-03-04 @ 17:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback