UNDERBART!!

2010-03-20 @ 12:09:54 | Allmänt
Nu har jag precis kommit hem från stallet det var så GRYMT bra där!! Allt är såå mycket bättre än förra stallet o jag Gillart! Ridningen gick bra o hade en jättefin häst som var jätteduktig! Det var grymt! LOVEIT!  Jag förstår inte att jag kunnat vänta så länge på de här när det är verkligen något jag älskar... Jag måste åka o köpa lite nya ridkläder bara! :) UNDERBART! Inget är bättre än att rida man glömmer bort allt o bara tänker på att arbeta med hästen..   Nu ska jag ta mig en skön dusch, städa rummet och sedan gå en skön promenad i det sköna vädret! Gör det ni också! ;)


Hörs sen! puss

Kommentarer
Postat av: kattis

Fan va kul att du gillar'e ! du följer med på lördag igen vah? :)<3

2010-03-23 @ 13:09:28
URL: http://missseee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback