Undrar vad problemet är....

2010-03-09 @ 20:18:57 | Allmänt
Jahap här sitter jag framför datan och har fortfarande inte tagit mig till google än.. Jag Är såå j*vla uttråkad! Mitt liv är så dööött just nu! vill bara flytta till typ Irak där det iallfall händer nånting.... Ne nu e jag ju knäpp... Jag blir helt från vettet sådana dagar då jag är ensam jag borde inte vara ensam det värsta som finns! Jag blir nästan självmordsbenägen! Sht alltså om jag ändå hade någon som kunde rädda mig och flygga mig till månen och förhoppningsvis lämna kvar mig där så jag kunde hitta mig ett par nya vänner... eller kanske inte...  Just nu känns det som det är bara bloggen som är min enda vän som fortfarande finns kvar och lyssnar på allt skit .. Hmm..  Jo jag vet jag borde skaffa mig proffesionell hjälp.. men de skulle nog bara sätta in mig på ett mental sjukhus någonstans förhoppningsvis i rymden.. kanske.. jag passar nog bättre med liven där uppe en här nere.. eller vad tror ni? (:  

Du behandlar mig som om jag vore 7 år.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e så skön bella! haha

2010-03-09 @ 20:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback