vilken tur!

2010-03-08 @ 14:48:42 | Allmänt
Det verkar inte som att jag har missat speciellt mycket idag!! :D om man missar en dag så är det som man har missat en vecka!!... Idag hade jag två timmars engelska där skulle man läsa i en bok vi fick fredagen innan lovet den har jag precis läst ut heh:D Den var bra o jag har ju mina turer till jobbet som går mycket fortare om man har en bra bok :) efter engelskan hade vi två timmars svenska då fick dom bara reda på sin uppsats eftersom de hade ingen sal... Sen var det lunch och efter det två timmars språk.. Där vet jag inte vad som jag missat men säkert inget speciellt vi har ju precis haft prov och såå.. Hoppas jag kan få mvg på mitt omprov nu,.. 

NU ska jag käka lite! Hörs sen! PusspUss 




TACK FREDRIK!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback