Work!

2010-03-02 @ 14:47:11 | Allmänt
Igår blev det aldrig något kista. Istället tog jag mig en kall promenad hem till pappa. Var där ett tag och han åkte och köpte mat till mig. Efter ett tag drog jag hem till Johanna och var med Elin, Rhode och Johanna när jag kom dit hade dom köpt smörgåstårta! hmm kunde de inte sagt de liite tidigare så jag kunde fått i mig mer! Alltså smörgåstårta är min favorit. Under resten av kvällen titttade vi på film och ja... Filmen blev Wallander- Jokern. "Förvånande" (inte).. Det är så varje gång vi ska se på film är det jämt Wallander för varje månad sitter vi och kollar på dom Sprillans nya Wallander filmerna som kommer en gång varje månad ett år framöver. Meen igår hann det aldrig komma den nya wallandern så det fick bli en "gammal goding"   Idag däremot blir det jobb som det aldrig blev igår eftersom "ni vet vädret.." men idag då blir det jobb istället. Imorgon också för då är det möte.  Det var ett tufft beslut om jag skulle jobba idag eftersom det är DESPERATÈ HOUSEWIFES!!! :D Jag hinner missa iaf halva men då ser jag andra halvan på internet istället! JAG ÄLSKAR DESPERATÈ HOUSEWIFES!  Jag har följt programmet sen det började och kan inte sluta titta!! LOVE IT! 

HA EN TREVLIG DAG! hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback