3 jobb! fixat. Arbetsnarkoman?

2010-05-08 @ 18:26:24 | Allmänt
Då har man lyckas fixat sig tre jobb i Juni.. Jag kommer fortfarande jobba på söder, sen på en förskola och på mitt gamla jobb i sigtuna :) Börjar känna mig som en riktigt arbetsnarkoman... Jag kommer jobba,jobba,jobba hela dan varje dag. Meen jag klagar inte :) I juli kommer jag endast ha ett jobb, i sigtuna. På Café och mest stå i deras kiosk och äta glass :D 


Idag åkte jag till stan med mickis vi gick i gallerian, de va ju så dåligt väder, jag köpte ingeting förutom en hår grej för 10 kr ^^ Sen köpte jag min älskade glass :D samma som i kiosken, jag har verkligen längtat! Det blev rätt enkelt för mig att välja smaker för dt var stort sett samma :) MUUMSMS!!


NU ska jag strax äta, vi håller på att grilla idag igen :) Efter maten kommer jag dra till mickis (Inte samma som tidigare) där ska jag, mickis och Elin ta de lugnt hela kvällen äta skräp och se film :) Det var längesedan jag gjorde något sånt!



HA en trevlig kväll!   HÖrs sen


 

Jag och Elin :)                                                            Jag och Mickis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback