Alltid panik

2010-05-25 @ 20:47:06 | Allmänt
Idag har jag gjort allt som jag skulle, pluggandet har gått hemskt segt gör allt för att slippa de, sover, äter, segar vid datan...
Jag har lyckas komma en bit på vägen med mitt samhälls plugg tills provet imorgon..

Just nu borde jag plugga men behövde en paus... Snart är det desperate då blir jag nog på lite bättre humör än vad jag är på nu med tanke på omständigheterna...

Jag borde gå ut innan jag får seriöst panik ångest...... Snart är plugget över bara hela veckan, sen är det klart^^ nästa vecka har vi nog lite men kanske inte.. i helgen lägger min kropp av. Då blir det inget mer skolarbete för min del... JAG SKITER I VAD M.H SÄGER!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback