Dagen efter Valborg

2010-05-01 @ 13:36:47 | Allmänt
Igår var det en kul kväll! det började med grillning ute på landet med Max grannar och barn, Det var trevligt jättegod mat! en riktigt bra start på kvällen. Efter vi hade käkat och umgåts åkte vi in till Märsta för att vara hemma hos oust under kvällen..


Igår köpte jag en ny digitalkamer 14.1 mpx. Därför blir det inga bilder här från gårdagen, eftersom man kan inte ladda upp bilder större än 8 mg. Igår beställde jag också en ny mobil. 

Kamera: 2400 kr betala jag för minnes kort också på 4 gb. Egentligen 2550 typ men fick billigare^^  

sc002.jpg image by mtos_23

En sådan mobil beställde jag FAST rosa!

Ca. 3000 kr 5 mpx kamera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback