Duktig tjej

2010-05-24 @ 23:53:54 | Allmänt
Idag har jag jobbat, det gick bra idag! :) När jag kom hem hade en bio biljett från jobbet kommit (denna månad igen:D) för att jag vann en tävling på jobbet (igen)! :) Såå nu har jag två biljetter, jag och Maxe ska gå på bio på fredag :) Det är bra då jag ska jobba i SIgtuna på lördag! Då vill man ju vara pigg första dagen i sigtuna på länge! Så det blir perfekt med en lugn fredafs kväll!

Nu har jag just hållit på och rotat bland mina elektronik grejer eftersom jag rev ut allt från skåpet efter letan av mina moppe nyklar -.- (lägger saker var som även fast jag knappt e medveten om det) Typiskt mig lägger bara ifrån mig saker hur som helst utan att tänka på de.. då blir det ett jädrans letande. Jag hade även tappat bort min ena biobiljett, riktigt irreterad blev jag men tur är så har jag ändå lärt mig vart jag ska leta..

Nu har jag lärt mig en "ny" digitalkamera jag fick för ett par år sen med 5 mpx! hahah jag har aldrig använt den och inte fattar hur man lägger över bilderna på datan os.v men nu har jag förstått och jah.. jag har missat en del saker som kameran har som jag inte direkt viste.. jag ska ju sälja den men vette fan om jag kanske vill ha kvar den nu den har ju väldigt smarta funktioner ;P Fast jag har ju nyss köpt en ny digitalkamera med 14 mpx! och min nya mobil jag köpte samtidigt, min andra med 5 mpx ^^ så hehe tror ej jag behöver en digitalmera med 5 mpx!

Imorgon ska jag plugga som en galning och jag ska även klippa mig :) och ringa ett par viktiga samtal till chefer och intresserade köpare!



Jag tränar på ett utomhusgym i spanien...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback