Familjen annorlunda

2010-05-03 @ 14:32:29 | Allmänt
jag kan inte förstå hur man kan ploppa ut så många barn! 9 ungar.. fett jobbigt att ha så många små barn att ta hand om förstår inte hur man orkar och har råd med det.. en sak vet jag, att jag kommer inte skaffa så många barn iaf.. högst 3..

Idag har jag haft spanska prov så jag slutade tidigare, vågar inte säga hur det gick .. men men. Imorgon har vi nationella i engelska både läsa & lyssna.. Det jag har svårast med. Vi hade engelska nationella förra veckan också.. Sen ska jag ha matte prov på fredag..

Idag ska jag iaf åka till jobbet igen.. hoppas det går minst lika bra som det gjorde igår..





Miss <3 Vi kommer typ inte ses på hela denna vecka iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback