Färgar håret!

2010-05-18 @ 15:26:25 | Allmänt
Igår åkte jag till jobbet, Hang var som tur var där annars skulle jag bli heelt ensam.. det gick helt ok igår :) Efter jobbet åkte jag hem till mammsen en stund och hämta lite grejer sen åkte jag till pappsen.

Just nu håller jag på att färga håret , gör blonda slingor :) Sedan ska jag försöka plugga lite och längtar tills ikväll då Desperate kommer! :D


Stackars min älsling kisse blev biten av en orm idag, hennes tass e jättesvullen och hon bara ligger kan knappt gå :( dock har vi ringt veterinären som säger att det är ingen fara katter är imun mot de, så hon kommer bli bättre.. Men de e ju lite läskigt :( och jobbigt att man inte kan göra något, bara se på liksom..


Nu ska jag skölja ur färgen.


Hörs sen! Pusspuss




Här e hon frisk och ligger just och tvättar sig! ^^

Kommentarer
Postat av: elin

stackars fia :(

2010-05-19 @ 00:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback