I don't care

2010-05-31 @ 18:16:30 | Allmänt
Ingen uppdatering på länge, har varken haft tid eller ork... Har inte hänt så mycket iaf mest plugg...

I fredags gjorde jag inte ett skit var och köpte lite kläder.
I lördags jobbade jag i Sigtuna sedan var jag med mickis,
Igår jobbade jag och inte gjorde ett skit efter..

Idag fick jag sluta halv 12 åkte hem fixade till mig och åkte sedan för första gången till vilunda och var där ett par timmar med pickla och träffade lite vänner som går där, därfefter åkte jag till märsta och träffa izhaa följde med henne och käka sedan åkte jag till eurostop där jag träffade mickis, tonem ted och linus. Var där ett par timmar och handla lite tone och mickis köpte present till sin syster/kusin. Nu har jag kommit hem och måste plugga känner inte att jag har lust med det eller att jag bryr mig... Helt ärligt är jag inte på speciellt bra humör just nu känner att jag har tröttnat på det mesta.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback