Jag är i min egen värld..

2010-05-06 @ 23:17:00 | Allmänt

Jag har inte pluggat något mer även fast jag borde.. Men jag känner att jag har gett upp.. Jag lyssnar på musik istället..Imorgon är det fredag vet inte vad jag ska göra då.. Efter skolan ska jag hem och försöka plugga lite iaf.. sen ser vi väl hoppas på något kul :) eller att kvällen blir rolig.. På lördag ska jag till min gamla chef och fråga efter sommar jobb.. om jag inte får jobb där ska jag nog inte jobba alls.. Får ändå pengar varje månad från mitt jobb mer eller mindre de är lite löner, prov., bonus, semesterersättning jah.. lite allt möjligt. Men jag tycker ändå det är kul att jobba :) Mitt jobb får jag ju också "sommar lov" från så. Efter det ska kanske åka och shoppa :) orkar inte vänta tills månadens slut vill börja redan nu :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback