Nu är det inte långt kvar!

2010-05-16 @ 23:02:36 | Allmänt

Man känner verkligen hur sommar värmen börjar komma och jag njuter av varje sekund av den!

Igår blev det en kuul kväll! Först en trevlig kväll hemma hos Elin Sedan åkte jag, Tone och Alicia på festen i Norrbacka där det var gaanska mycket folk.. Det bjöds på sprit och helt galet var det! KUL :) När klockan var ca 03.00 blev alla utslängda och jag hade tappat bort mina kompisar som hade dragit med Aalla mina saker, tröja, mobil, busskort, och nyklar... Gaanska så surt! Tur kände man många där som ville låna ut sin mobil så man kunde få tag på sina kompisar.. fast det var ändå ganska misslyckat eftersom det gav inte mkt utan av en slump träffa jag några random brudar som tog med mig på en fest i närheten där mina kompisar var såå jag kunde få tbx mina grejer.. Därefter var jag inte spec taggad längre så ringde taxi och min pappa som kom och hämta mig så jag kunde ta mig hem :) en sådan full far har jag då aldrig sett.

Igår somna jag vid 04.00 tiden vakna sedan vid 7-8 på morgonen på grund av att jag drömde lite konstigt så fick svårt att somna om. Men lyckades tillslut och vaknade när jag egentligen skulle åkte till jobbet men orka inte då så jag åkte någon timma senare :) VAr heelt död, mådde illa och allt. Men det löste sig till slut när kollegorna kom och jag mådde bra då! Idag lyckades vi ta 1 timmes rast.. heheh chefen gick hem för hon mådde dåligt såå..

Nu har jag precis kommit hem, tur så har jag Elin som ville gå en promenad efter jobbet i det härliga vädret :)


Lite bilder från Middagen :)

 
 
 

 

 

Mitt och Mickis paket, omöjligt inslagen tröja, med dubbla papper typ 3 gr. ganska kul, mckis påhitt ;) ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback