ödet

2010-05-23 @ 19:22:05 | Allmänt
Vilken dag... Jag har inte skrivit på ett par dar men har inte haft lusten till det..


I fredags åkte jag och maxe hem till sofia och var där hela kvällen, sedan på lördagen lyckades jag bli hyffsat bakis men var ändå tvungen att gå upp 8 på morgonen för att åka och rida. DET VAR SÅÅ HÄRLIGT! världens finaste och varmaste väder och var såå skönt att rida i en pike tröja utan att frysa :) efter lektionen red vi en extra skrit runda, det var jättefint bortom stallet, stoora gröna ängar och bara för härligt!

efter stallet åkte jag hem, jag och älsk. sola och bada hela dagen fram tills klockan blev fyra då åkte vi till våfflan och käka glass :) mys! 

Under kvällen var jag med Rhode och Pernilla, vi gick ned tilll badet där det var lite folk men det varade inte så länge.. det var så mkt mygg o.s.v sen hade mickis äntligen kommit hem så vi gick dit där det också var lite folk :) dock var jag dödstrött..


Idag blev det inte som jag hade tänkt men jag tänker inte berätta allt.. Det börja med att jag skulle till jobbet men två sek. efter jag klev på tåget gick jag ut igen och jah.. jag orkade inte det kändes inte rätt att åka till jobbet... så jag tog en promenad tänkte gå hem till elin men hon plugga tvr. Så jag ringde max och vi träffades ist påvågen när vi skulle mötas slog åsk vädret ned och shiit vad det regna och åska!! jag blev fan rädd... Vi blev heeelt blöta! vi gick i typ 5 min till bilen och allt var genomblött..
Efter en stund valde vi att åka hem till mig och se på film, så vi såg på avatar. Och sedan åt vi lite mat och nu har han åkt hem, det tog inte lång tid innan han ringde och behövde min hjälp... han hade fått soppatorsk såå mamma hade druckit hon kund einte köra så hennes pojkvän skjutsade mig till max vi gav han lite soppa och pengar så han kunde åka ned och tanka för att kunna åka hem.


Tur att jag inte åkte till jobbet, det var stängt! Tur att jag inte träffade elin det börja spööregna! Tur att det börja regna så jag hamna i andra tankar! Tur att jag träffade max så vi kunde reda ut lite saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback