Sjukliigt trött!!

2010-05-10 @ 21:57:26 | Allmänt
Jag är så grymt trött att jag knappt vet vad jag heter längre... På jobbet har jag varken haft motivation eller energi för att jobba.. Chefen tyckte att jag kanske borde ta en paus (Finns ingen bättre chef!) Men nu kommer jag inte jobba mer på hela veckan förän söndag, så då hinner jag samla ny energi och jah det kommer gå bättre då :)

På lördag ska jag på provfilming igen då för den första filmen :) jag hoppas att jag hinner hem i tid till Elin middag hon ska ha då :) men det tror jag att jag hinner precis!

Imorgon har jag orientering och ska satsa på den. Så nu måste jag äta kolhydrater och dricka mycket vatten så jag håller ut imorgon! Jag hoppas det går sjukt bra!



ha en trevlig kväll! Hörs!






Finaste! Jag och Maxe har inte setts på en hel vecka! Förhoppningsvis ses vi nånting denna vecka men blir nog inte förän helgen... Vi har haft fullt upp båda två :/



Ps. Jag är verkligen trött på personer som inte fattar ett ord vad man säger!! blir så irreterad på dig-.- Snälla låååt mig vara!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback