Snart får jag äta gooodiiis! läsk, glass och massa annat skit! :D

2010-05-06 @ 15:21:53 | Allmänt

Snart är helgen här och då tänker jag avsluta mitt socker förbud! Egentligen är det på måndag men man ju börja  hålla sig till godis på helgerna ist! och börja nu i helgen intill måndag ;) Igår jobbade jag och på kvällen var jag riktigt sur.. Jag var irreterad, hade inte ätit något på hela dagen förutom två äpplen -.- glömde pengarna hemma när jag skulle till jobbet hade världens huvudvärk också.. Jag åkte och jobba iaf Sara skulle ju komma då men sen ringde hon och sa att hon inte kunde komma hennes lill kusin hade blivit sjuk så hon blev tvungen att åka dit och va barnvakt. Ensam igen på jobbet då..

När jag sedan kom hem blev jag rikigt glad min RAY BAN brillor hade ju kommit!! :D:D Såå snygga! LOVE IT! kommer knappt våga ha på mig dom... Kommer vara rädd att dom ska gå sönder dom kostar ju en del..

BILD KOMMER SENARE :D

Jag har massor med plugg men eftersom jag alltid planerar allt och min kalender är min bästavän så fixar jag det endå! :) ska träffa mickis och Elin ett tag sen måste jag hem och plugga matte! första gången sen jag började skolan i höstas som jag ska plugga matte! ska ha prov imorgon så.. och jag kan ingeting ;(

Hörs sen! PusspUss



VI! Snart blir det Gräsö med tjejerna! :D


Kommentarer
Postat av: Johanna :)

Du verkar vara riktigt duktig i skolan :P. Är avensjuk på dig, att du verkar ha det så lätt. haha :)

2010-05-06 @ 15:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback