Streesss!!

2010-05-25 @ 13:19:43 | Allmänt
Jag känner mig såå grymt stressad just nu och det kommer jag nog göra hela dagen!

Idag hade vi knappt lektioner, först hade vi samhäll men den var inställd så då fick man sovmorgon till 09.25 då hade vi geografi som var inställd.... sedan var det lunch men jag hade en läkar tid 10.45 så jah viste att det blev ingen lucnh för mig. Därefter hade vi företagsekonomi 11.35 vi var där en timma sen fick vi gå hem.

OCH NU ska jag åka tbx till skolan hämta en bok, för att plugga sen i samhäll tills provet imorgon, jag har klipptid 14.00 efter det ska jag egentligen träffa politikier .. f that. Därefter ska jag åka och köpa Kina mat (som vanligt) seen ska jag heem och plugga hela dagen och kvällen tills min hjärna är heelt psykad!.....

Nu ska jag ringa och snacka med chefen innan jag åker och jag måste ringa och beställa tid för att fixa mina naglar! 



Ps. Idag är det ändå en bra dag, lönen har kommit! :):):)):  SHOPPA i helgen!




Höörs! PusspUss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback