Tack för två skojsiga dagar!

2010-05-14 @ 11:49:47 | Allmänt

Tack för dom här dagarna! Lina J har varit här och det har varit skit kul! Igår åkte jag, Lina och mickis och handla lite kläder.. Det var mysigt och efter de åkte vi hem och jag käka hos lina sen gick vi hem till mickis och var där hela kvällen igen. Alicia och min bror kom också sen. Alla hennes bröder och kompisar hade åkt till Gräsö igår! såå avis. Vi satt och kolla en massa gamla bilder på oss för flera år sedan och även från förra sommaren.. Tyvärr kommer dt inga av dom bilderna upp här just nu.. Vi kröka även igår igen och vi åkte lite bil o sådär underkvällen :) Det var roligt. Nu har Lina åkt :( Hoppas på att hon kommer flytta hit iegn snart!



Mina kläder jag köpte!


Jättefin, sommrig, skön och tunn.
Från NOW 149kr



Bjuder på den^^
Jeans jacka Gina Tricot. 349kr



Kände för att köpa en tjocktröja lite svala sommar kvällar :)
JÄtte Mysig! Stadium Rea: 200kr



Idag ska jag även åka och köpa lite underkläder :)


Hörs sen!



Jag och Lina :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback