Toooasst

2010-05-03 @ 22:54:46 | Allmänt
Äter mina toast och ser glad ut. tack gode gud för maten... Idag har jag inte ätit mycket jag glömde kortet hemma innan jobbet och sen så jah.. hade svårt att roa mig idag, jag var helt ensam ohja... jobbigt var det ojah och bra längesen jojha ag jobbade ensam... sista timmen trodde jah att jag skulle dö av uttråkan ohja satt o sjöng i min ensamhet ojah.. satt o snurra lite på stolen ohjah,,,, -.-


Påvägen från jobbet såg Kenzas nya skor som hon har designat " By Kenza" flowe.. (något) Skorna var hyffsat fina, därför jag stanna o kolla och såg att det var hennes.. dom ser ut som vilka skor som helst som säljs på typ din sko eller typ skopunkten.. om jag ska vara ärlig.. fast hennes var dyrare runt 799kr det var högklackade skor med band runt o lite nitar typ o sen var det jesus skor...





Jag var grymt sliten på den här bilden togs runt 3 på natten ojah...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback