Varför ska det vara så orättvist...

2010-05-06 @ 21:56:43 | Allmänt
Idag åkte jag och träffa Mickis, Elin och Rhode. Elin höll på att färga håret hemma hos mickis. Efter att jag hade vart där ett tag ringde pappa och sa att vi skullle åka och käka någonstans.. Jag fick välja och då blev det såklart kinan :) Älskaar<3  Efter det åkte jag hem till mamma för att plugga matte, det tog inte lång tid innan jag somna.. nu har jag vaknat igen och jah.. jag kan ingeting känns inte som att det är ens någon ide att försöka för det är inte mycket jag kan.... Kommer faila så hårt imorgon på provet :'( Det är första gången som sagt jag pluggar matte hemma sen jag började i höstas.

Jag är såå trött.....


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback