Viilken kämpe!

2010-05-11 @ 16:33:46 | Allmänt
Vart ska man börja... Jag har ju en bra egenskap ibland de är ju att jag är väldigt envis.. Men ibland har jag en dålig egenskap är ju att jag kan slarva när jag hamnar i min egna lilla värld...

Idag hade vi orientering och jah.. det gick väl som de gjorde men som sagt vilken kämpe jag var.. Två stationer drog ut på tiden en hel del och jah.. mitt fel... slarv.. med envishet hittade jag dom tillslut och sen var det de där "astma anfallet" som jag fick i skogen som drog ut på tiden ytterligare jag kunde inte andas överhuvudtaget.. När jag äntligen hade hittat alla koner så skulle jag springa hem men då hade jag lite svårt att hitta tbx så de drog ut på tiden men tillslut hittade jag och sprang till mål linjen där de kollade väldigt konstigt när jag kom (kan ju bero på att jag inte kunde andas och lät som jah..)

Det var första gången jag orienterade själv och det var på en okänd mark, jag aldrig hade varit tidigare, egentligen är jag ganska stolt.. De flesta sprang med någon eller ringde sin lärare när dom inte hittade o.sv. Jag klarade mig helt själv utan hjälp... Jag kom i mål på 1h och 10 min.. Vg.. Kunde gjort ifrån mig bättre men som sagt det var första gången själv och dessutom på helt okänd mark...

MEN jag hade väldigt lätt för att hitta andras koner så jag undrar om jag inte fick fel karta ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback