Yees jag fick jobbet! :D

2010-05-07 @ 12:32:14 | Allmänt

I våran kommun har man chansen att få ett sommar jobb, ex. trädgårdsarbete, målare, äldreomsorgen och lite sånna jobb, jag fick jobbet på en förskola! mitt förstahandsval ::D Då jobbar man i två veckor, jag börjar den 7 juni och slutar den 18 :)

Idag kom jag hem 11.00 då hade jag haft en timma företagsekonomí och sen ett matte prov vågar ej säga hur det gick.. MEN duktig som jag var igår pluggade jag ett tag sen iaf! :) det har nog gett ganska mycket idag.
Egentligen hade jag en till lektion idrott. Men jag orkade inte vänta 1.5 timma på att den skulle börja så jag gick hem och har precis gått en träningsrunda- powewalk med mamma :) Måste förberedda mig inför orienteringen på tisdag..


Nu ska jag hoppa in i duschen sedan plugga och efter det äta!


Hörs sen! pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback