14/10 <3

2010-11-14 @ 21:00:11 | Allmänt
IDag är det ännu en gång den 14 och det betyder att det är min och Max månadsdag 2 år och 9 månader :) <3



Igår var jag hos merre och en del andra var där också det var en väldigt rolig kväll! Jag kom hem runt 4 imorse och jag skulle ju dock jobba idag så jag var väldigt trött.. (känner mig vääldigt ansvarsfull)


Idag har jag även planerat massa plugg inför nästa vecka har tre st prov! onsdag, torsdag och fredag. Vääldigt viktiga också! och måste klara dom!! Så jag kommer plugga heela veckan! och då kmr jag inte ha tid att sitta vid datan eller prata i telefonen som jag brukar den kmr vara väldigt mkt avstängd! så alla vet de. Efterrsom jag hart så mkt vänner som hör av sig till mig varje dag :) så kmr jag tyvärr inte kunna prata för jagkrm inte ha tid tyvärr :( så därför blir jag tvungen att stänga av den medan jag pluggar så jag inte blir störd för måste verkligen fokusera och konventrera mig! har så mkt att plugga... "(




Nu ska jag kolla igenom det jag ska plugga näste vecka.


ha en trevlig kväll!

Saknar <3 Las Palmas.



Hahah :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback