Aktiieeträff!! och Arbetsintervju

2010-11-25 @ 23:36:57 | Allmänt
har inte haft tiden o blogga och internet har cpat sig dom senaste dagaran :s ;PP


Igår var jag iaf med Maxen, C. och M. vi hyrde film o köpte maassa godis o sådant o satt hemma hos mig under kvällen det var trevligt! :)


Idag haar jag haft fullt upp, jag slutade skolan skyndade mig hem fixade mig o åkte till en arbetsintervju... det gick bra :) men ska prov jobba typ nästa vecka. Efter de skyndade jah mig till en AKTIETRÄFF där massa människor fick sitta i ett rum och höra på när två aktiebolag pratade om sitt bolag det var Avanza bank och BTS.. Mellan dom var det fika där de bjöd på smörgåsar, kaffe, vatten, kakor o öl m.m ;) Med några skolkamrater det var rätt lyckat  faktiskt :) det var kul! Efter det åkte jah, Zarmina, Yasemine, Iller o kitty till väsby centrum o sprang runt där ett tag. idag var det ju Tomenatta där då har dem öppet till 23.00 vanligtvis till 19.00 ... Det var GANska så mycket folk.... (=



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback