Äntligen!!!!!! Har väntat på dennA DAG!!

2010-11-19 @ 17:07:57 | Allmänt

Äntligen är veckan över!! Jag är såå sjukt stolt över mig själv! utan att skryta asså!! Jag har sedan söndags pluggat VARJE DAG hela veckan!!! och jobbat! heelt sjukt.. Trodde aldrig jag skulle klara denna monster vecka asså.... Men jag gjorde DeT!! :D  jag har pluggat varje dag utan att ha träffat NÅGON på heela veckan! inte ens min pojkvän!! Fyfaan ;( ... MEN det gav sitt resultat!! Jag har haft TRE prov den här veckan.. Onsdag, Torsdag och Fredag.. Det har gjort så jag har klarat mina prov någorlunda iaf :) Nästa vecka har jag inte ett enda prov!! :D ska leva livet som aldrig förr!! ska inte vara hemma en enda eftermiddag sså!! :D NOWAY!
Men sen har jag prov varje vecka fram till jul så får njuta av inget plugga resten av helgen och nästa vecka! :D


Idag hade jag matte provet den svåraste delen av hela veckan.. jag bröt inte ihop iaf... så liiite förhoppningar på att jag har klarat det isf... kanske kan lyckas skrapa ihop någrav påäng :D meeen ska inte ha för stora förhoppningar nu....

Efter skolan kom mamma och hämnta mig vi åkte och klippte Wielmas klor. Har ju alltid gjort det själv men har blivit så osäker på hennes små kolsvarta klor... men men nu har jag fått lära mig lite tips och tricks (;


Idag köpte jag även med mig en Bajspåse hållare ! SKITSÖT!! en röd. Med små rosa hjärtanbajspåsarna! :D och en ny klotång!



Här är  hållaren som ni ser så i mitten ligger det redan påsar och när man tar bort tejpen där pilen är så är det jätttelätt att ta ut en påse. Den här är det meningen att man sätter fast på hundens koppel, sele,  halsband..





Här är dom söta påsarna jah även köpte till!






Idag var jag och Wielma ute på en lång promenad vid badet där jag släppte henne lös så hon fick springa en hel del! (: Hon är grym på att lyssna! Jätteduktig att ha lös!

Innan jag släppte henne. Svårt att få en bild när hon e lös ;PP
Här är också hennes nya täcke!! :)


Innan jag köpte det rosa täcket tänkte jag köpa den här :

Jättesöt men hon var inte såå förtjust.. (;




Nu ska jag käka middag med Maxen!! :)

Ha en trevlig kväll!!


För nu är det dags för fredags MYYYYSSS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback