Dags att börja tänka på refrängen? (;

2010-11-07 @ 21:51:18 | Allmänt

Sista mys kvällen utan plugg och sista kvällen för detta höstlov!


I dag skulle jag ha jobbat men mådde sjukt dåligt hela dagen typ illa mående orkar inte berätta varför men kan säga att jag e sjukt känslig, speciellt mot lukter!

Under dagen åkte jag och mamma och handla vilket vi gjorde igår med, jag brukar inte följa med men kändes att det behövdes en hjälpande hand för att köpa det jag vill ha! Så igår åkte vi innan jag skulle till nagel salongen och fixa mina naglar, jag och mamma började att kolla efter en kjol till mammsen först men det slutade med att vi båda sprang runt i klädbutikerna och kolla på kläder (såklart) Så istället för att köpa mat så hann vi bara att shoppa kläder för typ 1500 kr .... Bra gjort! jaja då vart jag tvungen att åka hem fixa mig och pappa körde mig så jag skulle komma i tid... Idag åkte vi dock tibx till samma centrum så vi inte hade nya klädbutiker att kolla igenom så vi endast kunde köpa det vi egentligen skulle... (;


I fredags var jag med maxen hela kvällen (: och i lördags träffad jag rhode vin åkte hem till en kompis och firade J och M som fyllde år (: efter det skulle ju alla på krogen så jag åkte till K. och Var med han och A. ist (:




Nu ska jag se klart på Alice i Underlandet! ;)

men först ska jag och Wielmisen göra våra kvällsrutiner Borsta Tänderna! ( JAA även hon! :) fast en tandkräm för dogs.... )   (;

ha en trevlig kväll!! 



W + I = SANT !


 


MIN BEBIs ligger och kollar på mig när jag badar i Poolen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback