Fira broder!!

2010-11-13 @ 12:09:08 | Allmänt

Igår fyllde min bror år hela 19 år! Men tvr vart det inte så mikt firande till honom igår så det blir idag ist! (:

Igår gick jag på bio och såg en skräckis igen.. Denna gång Paranormal activity 2!  Dock hade jag inte sett 1an med det gick bra ändå! :D Den var fett läskig.... I början ganska lång tråkig men sen vart den ganska äcklig faktiskt.. Var nästan gråtfärdig asså... För den var lite läskig... jag fick sitta och krama om max arm väldigt mycket och fick gåshud över hela kroppen och när filmen var slut var jag fortfarande helt skakis.... ^^ ;PP Jag kommer aldrig mer vara ensam hemma iaf! :O ;PP

Jag var på bio med Max, hans kompis och flickvän (: Det var kul. Innan bion var jag o maxen ute o käka middag på kinan MUMs .. Blir aaldrig trött på de!  ;)



Nu ska jag fixa mig för att gå hem till pappsen o fira bror min!



Ha en trevlig daaag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback