Hej på er!

2010-11-02 @ 16:32:35 | Allmänt
idag har jag träffat Malin vi var och fika och sen gick till centrum för att kolla på hundtäcken och köpa ennny pipleksak jättesöt liten gris som wielmisen älskar :) Idag ska jag vara med Max hela kvällen :D<3



I söndags jobbade jag, jag gick en timma tidigare och åkte in till stan för att möta upp mickis och lina o ngr andra som jag skulle på bio med (= vi såg på Saw 3D! Skit äcklig... Jag kollade nog bort halva filmen.. Den var riktigt rå asså... Man e f*n omänsklig om man inte kollar bort liiite iaf... Jag kanske var lite känslig men Jagh ville ju äta upp mina popcorn utan att spy iaf :D ^^







Idag ska jag även snart åka till veterinären för att ska kolla ifall Wielma kanske e sjuk :(

Kommentarer
Postat av: schnallan

det var super trevligt å fika igår :)

hoppas wielma inte var sjuk :(

puss <3

2010-11-03 @ 18:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback