jobbigt läge..

2010-11-26 @ 15:24:35 | Allmänt

Jag gillar snö.. Jag ÄLskar detta väder!! Idag har det varit såå härligt att vara ute med hunden, jag älskar när de snöar, stora snöflingor och de bara faller ner inte blåser o skit.. Det har ju kommit massa snö nu :D

Här är lite bilder från idag (:


















Här är lite bilder på de kläder jag köpte förra helgen ^^ hinner väl komma nya denna helg ^^ nee då (= bara julklappar jag ska FÖRSÖKA vänta med att handla kläder till jul rean!! :D längtaaar!







En Tomteluuva :D jättefin var den låång o fin!







Vanligtvis brukar jag ju skriva vad de kosta o vad det kom från men har inte vant mig vid att alla går o köper likadant (; vissa saker vet ni nog vart det kommer ifrån ;) Good for you!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback