J'vla skit!

2010-11-09 @ 23:43:33 | Allmänt
F*n för denna kväll! Den har varit sämst på alla vis! Kan berätta en sak för er har suttit och pluggat engelska inför provet imorgon det har aldrig gått så dåligt plugga... Jag har mest suttit i min säng rullat tummarna, kollat in i väggen busat med Wielma och suttit och gungat mig fram och tbx och haft böckerna framför  mig.. ( känner mig som ett riktigt cp barn)...  Andra saker under kvällen har ju också gjort så att jag har hamnat ur fokus... men men skit i de..

Jag som kunde ha gjorts såå mycket roligare saker! som att åka pulka med andreas o mickis :D

Tidigare under dagen har det gått bättre.. Jag hade provni skolan gick väl okej.. var i religion iaf. Sen fick jag sluta en timma tidigare... och när ja kom hem o gick ut med wielma hon fick se massa snö för första gången som hon tyckte var jättekul!! :o trodde verkligen inte de! hon är så mkt emot kyla os.v.

Jag borde ha filmat henne när hon kom utanför dörren såg ju såklart jättekul ut :D se vovvens min trodde hon skulle tycka jag var jätteelak som satte ut henne i sådan kall snö... Wielma började typ genast att gå runt o ploga asså med munnen hon gick och åt bara massa snö hela tiden som hon trodde den skulle försvinna då... ^^



 Btw. så fick jag resa på mitt FE prov som jag fick VG i :DDD Jag som trodde jag skulle faila totalt,..... mådde verkligen så dåligt över de där proven... Jag hade fått ig först så gick från Ig till VG Det är ganska bra ;PP



NU borde jag plugga engelska... men tkr inte om den alltså... Kunde lika gärna ha gtt ut ist.. gör de nästa gång (:



Ha en bättre kväll!! HEJ



JAG ÄLSKAR SNÖ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback