Mååndaagg...

2010-11-22 @ 13:40:16 | Allmänt
Då var det ¨måndag igen men denna vecka har jag inga prov och knappt läxor! :D

Idag har jag ringt till ett Café (hemliis) och ska på arbetsintervju på torsdag chefen verkade intresserad (: Men som ni vet har jag ju redan ett jobb, men arbetsnarkoman som jag är vill jag ju ha fler ;PP Jag jobbade ju på ett café förut minns ni? meen det var ju ett tag sen nu och där sluta man ju för det funka inte.....


I helgen har ja vart med maxen hela helgen :) och tagit de lugnt i fredags spec då vi hyrde film (: på lördagen åkte vi o handla lite kläder til mig ( visar sen) ;) och under kvällen var vi med C och M :)



Igår jobbade jag de gick vä bra, idg ska jag också jobba :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback