pallar inte mer!!!

2010-11-28 @ 20:40:25 | Allmänt
Jag förstår varför många skiter i skolan det är såå sjukt mycket press och stress!!! Heeelt fucking amazing!! Jag jobbade idag o hade min kalender som är ju min bästavän ni vet.., satt och planera in massa plugg i den som vanligt hade dock inte skrivit in allt sen veckan.. sååå jag hade så sjukt mkt att jag knappt lyckades planera för det var fan fulllt!!!  förstår inte hur jag ska överleva asså enda fram till vi får jullov!! :'( Hur mkt som helst!! har inte ens tid att skriva det här inlägget med tanke på att jag måste göra mina förbannade läxor!! :@

Jag längtaaar till studenten! Då J*vlar ska jag unna mig något riktigt STORT!!!!!!!!!! Ska spara en jädrans massa pengar fram till den dagen asså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback