pluugggpluggg-prooovv

2010-11-18 @ 14:08:36 | Allmänt
igår pluggade ja hela dagen som jag har gjort heela veckan har inte gjrt något annat! och jobbat söndag och måndag. Men annars bara pluggat :( har haft tre prov den här veckan eller tredje imorgon. Igår hade jag idrottsprov som jag fick MVG på (; och idag hade jag ETIK o Moral som jag också nog kmr få rätt bra på (: Imorgon har jag matte prov som kmr dock bli liiite svårare..


Idag ska jag ska jag plugga idag igeen så det kmr inte bli inlägg förän imorgon då jg ska redovisa ett skolarbete på bloggen och kmr arbeta med lite uppsatser efter skolan men sen har jag inget prov eller plugg nästa vecka!! :DDDD ÖVERLYCLIG! inte konstigt då jag har haft prov typ varje vecka... och hur mkt plugg som heeeelst!!!




Ha en pluggfri dag allihopa!! ;PP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback