Tacka för de! :D

2010-11-03 @ 22:26:26 | Allmänt
Igår åkte jag till veterinären med Wielma det visade sig att hon var sjuk :( men dock inge allvarligt... Men imorgon blir det att köpA medicin! Och jag ska köpa ett nytt täcke som e fodrat och som är bra när det regnar :) Jag köpte även en ny pipleksak till henne igår men den bet honn juu såklart sönder meed en gång..Men hon ska få en ny ändå :) trots att samma öde väntar den.. men hon tyckte ju så mkt om den lilla grisen ;PP


Igår åkte jagh och Wielma hem till max ochn var där tills idag. Jag och max har bara segat heela dagen (:



Idag när jag kom hem gick jag till Alicia en stund var kul att äntligen få träffa henne.. Sen har jag nu varit på en promenad med JOhanna :) längesen jag träffa henne ocksåå...
Ikväll får jah sen vad jag gör ska nog träffa maxen.



Hejsvejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback