Cuida tu lengua!

2010-10-10 @ 21:06:49 | Allmänt
Då var det söndag igen då... Åh inget bloggande har jag hunnit med! 
I fredags kom Lina J. igen! :D Vi har varit med mickis och roat oss med allt möjligt men både fredagen och lördagen var vi hos A. under kvällen. 

På lördagen fick jag såklart ingen sov morgon då jag skulle rida, vi skulle hoppa det var jäättekul. Synd bara att jag var lite trött då jag inte hase sovit så många timmar.. Under dagen åkte jag och lina till eurostop en snabbis för jag behövde köpa en ny mascara sen träffade vi mickis ett tag och även Alicia och hennes vän. Sedan bar det åt till A. igen.

Idag har jag jobbat.. trött som jah var så jobba jag det gick väldigt segt. Sen träffade jag lina en snabbis innan hon åkte hem. Både jag och lina e helt slut nu efter helgens sena kvällar och inte mkt sova... Såå det ska jah ta igen ikväll!  ;)


Nu ska jah se film och ska även kolla i Wielmas hals och se om hon har halsfluss ... Nästa vecka blir det nog att åka till veterinären! =/

Tack för en kul helg Lina! :D <3

Lite bilder kommer nog upp sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback