Djurgården< 3

2010-10-03 @ 21:32:36 | Allmänt
Redan söndag!  helgen gick så fort att jag inte hunnit blogga något!


I fredags åkte jag till Fyrishov med mickis och hennes bröder! Det var skojjsigt hade längtat! JAG ÄLSKAR ATT BADA! jag har alltid tyckt att det är bara sååå himla roligt :D Efter badet åkte jag hem och var med max under kvällen.

På lördags morgonen var det dags att rida iegn jag hade verkligen längtat tills att få hoppa men så blev det inte :( fråga mig inte varför...  Under dagen åkte jah och max till uppsala för att kolla på nya ridkläder men hitta inget jag ville ha... dagen kunde ju bara bli bättre men de e inte de sista, på kvällen skulle vi ut, jag och micaela (äntligen fick jag med henne) sååå blev det inget! vi satt hos henne under kvälllen för att försöka hitta något.. men de gjorde vi inte.... typiskt... då hon skulle med å allt... sen kom jag hem vid 1 och hela lördagen var bara såå otur. Har inte haft en sådan dålig lördag på länge.. Inget blev som jag tänkt ;(


Liiite bilder från fyriiiss

Dessa bjuder jag på!









Wiieee
Jag kommer först! ;D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback